My little corner

Thursday, October 09, 2014

Nowadays, with the dependence on technology, it is becoming more and more trivial to have in our homes a little corner where we end up creating a mini office. With our computer, our books, our correspondence. For me, this corner is "my space" in the house, is where I spend most of my time working on my projects.

So for this reason, I felt the need to customize "my corner" in order to feel really good, comfortable and above all inspired.


With this in mind, I've been searching some examples of personalized workspaces with an inspiration in every detail. I leave you here some ideas that have inspired me and helped me modify and making it more mine, "my little corner".


...


O meu cantinho 

Hoje em dia, com a dependência das tecnologia é cada vez mais banal existir nas nossas casas um cantinho onde acabamos por criar um mini escritório. Com o nosso computadores, os nossos livros, a nossa correspondência, etc. Para mim, este cantinho é o “meu espaço” na casa, é onde eu passo grande parte do meu tempo a trabalhar nos meus projectos. Por isto mesmo, senti necessidade em personalizar um pouco o “meu canto” de modo a me sentir realmente bem, confortável e acima de tudo inspirada. 


Com isto em mente, andei a pesquisar alguns exemplos de espaços de trabalho personalizados e que transbordassem inspiração em cada pormenor. 


Deixo-vos aqui algumas ideias que me inspiraram e me ajudaram a modificar e tornar ainda mais meu, este “meu canto”.







You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe